رواية كن لي أبا الفصل الثاني و الثلاثون 32 - بقلم روميساء نصر

Friday, 19-Apr-24 03:38:07 UTC
ادركت إحساسه من نبرته التي لم يقدر علي إخفاء آلامه فتحدثت بمزاح: ولا يهمك يا بابا السنجله جنتله اعم محدش هينكد عليك وتخرج وتيجي علي مزاجك بلا وجع راس يعني ال اتجوز خدو ايه. هتف بإسمها ملقيا عليها بعض الارشادات بلهجه مهدده: مليكة هرن عليكي تردي علي طول لا إما انتِ عارفه انا ممكن اعمل ايه. كلمات اسجل روحي بلقاك. قهقه ضاحكا من خجلها الذي يذكره بوالدتها: ايه الكسوف دا كله بس هو باين عليه بيحبك اوي. إحتضنت نفسها بيدها دون حركه لتشعر به يضع الجاكيت علي كتفها ثم جلس بجانبها وحاوطها من خصرها ليضمها الي احضانه مشدداً علي احتضانها. لذهبو الي الخارج ويتركو اسر بمفرده غير قادر علي فعل شئ فهو سوف يشتاق لها كثيرا لكن رؤية السعادة بعينيها منعته ان يمنعها فلأول مره يري الفرحه علي محياها فهي دائما تظهر ابتسامتها لكنها تكون خارجه مليئه بالوجع ليست ابتسامة من القلب فهو يعشقها ويريد سعادتها فالحب ليس ان تبحث عن سعادتك وراحتك بل ان تبحث عن راحة وسعاده من تحبه حتي لو علي حساب سعادتك وقله راحتك. توجه الجميع بعيدا عنهم خوفا من ذلك الذي يلقي عليهم غضبه. قبل رأسها واخذ يربط علي ظهرها تعلقت بملابسه كالغريق الذي وجد اخيرا فرصته للحياة حاول اسر ان يجذبها اليه ويسحبها من حضن والدها ظناً بانها منزعجه من والدها فإندهش عندما وجدها متشبسه به بشده وتزداد نحيبا وبكاءً لا تريد ان ينتزعها احد من احضانه فهي حصلت علي الامان في احضانه قد وجدته اخيرا فبكت بتحسر علي عمرها متفوهه بكلمات من بين نحيبها: ليه ليه سيبتني مأخدتنيش معاك ليه ليه سيبتني ليه كنت محتاجه لحضنك دا من زمان محتاجه احس بالامان معاك ان في سند يسندني يا ريتك ما سيبتني ومشيت.

كلمات اسجل روحي باسمك

راح اسجل روحي بإسمك. تحدثت بهدوء حتي تهدء من روعه: عادي يا اسر هروح اقضي يومين اتنين وهرجعلك تاني انا لسه متفاجائه زيك بالظبط مكنتش اعرف حاجه. فهتفت هي عندما رأت شاشة الهاتف: دا اسر. ثم تبدلت ملامحها متهجمه فصاحت بحنق: عارف انت تستاهل اني هبعد عنك عشان تتعلم بعد كدا متزعلنيش. هدر بها بغضب من برودها: هتمشي تروحي فين. تحدث مالك بنبرة قلقه: انتِ كويسه. رواية كن لي أبا الفصل الثاني و الثلاثون 32 - بقلم روميساء نصر. شعر بآلامها فظن بأنها تشعر بالكبت وتريده بجوارها فحدثها يدعمها: * عيطي. أدمعت عيناه من حرقة وآلم قلبه علي فلذة كبده التي تركها كل ذلك العمر بدون ان يعلم ما مقدار الاذي الذي تعرضت له تفوه بنبره خرجت متثاقله من شدة الالم الذي بحوزته: انا اسف اسف علي كل ال عملته سامحيني انا هصلح كل حاجه بس انتِ سامحيني ارجوكي يا بنتي سامحيني. توجهت الي مكتبه فوجدته واقف بمكانه فتوجهت إليه مسرعه تحتضنه بحب وإمتنان تمتمت بأسف: اسفه عشان هسيبك بس هتوحشني اوي كلها يومين اتنين وهرجعلك تاني. ثم وجه حديثه ل جلال متسائلاً: وحضرتك اجيبلك قهوه والا ايه. وصل إليها واوقفها متمتما: استني هروحك. جلسو علي الاريكه بمقابل بعض لامس جلال وجنتها بكف يده متحدثاً بنبرة بها كم حنين يكفي العالم كله: ممكن بقا نتكلم شويه. استدار له بجسد متخشب من صدمته لكن قاطع وقفتهم تلك رجال الصيانه متحدثين بعمليه نحو اسر حتي يبتعد عن باب المصعد: لو سمحت يا اسر بيه ممكن تسمح. ثم ابتعدت عنه تودعه: يلا سلام هتوحشني اوي.

كلمات اسجل روحي للحبيب

اجابت بلا مبالاه ودموعها منحبسه: للاسف مش هقدر اعيط والا عايزه اعيط تاني سيب ايدي عايزه امشي. جدول مباريات قناة فارزتش اليوم 1-12-2019. لم يجد منها أي رد فصاح عاليا عندما نفذ صبره: يا بنتي ردي مالك. أعطته له فرد مسرعا بصرامه: الو. اقترب اسر منهم محاولاً ان يتفحصها حتي يري لو تعرضت لأذي لكنه لم يعرف بسبب جسدها المدفون بأحضان ابيها شعر بضيق وحريق بداخله هو حقاً ابيها لكنه لا يريدها إلا لنفسه فقط تمني لو إكتسحه بعيداً عنها واخذها مبتعدا بها عن جميع اعين العالم. تسائل جلال بقلق عندما رآي انفعال اسر وغضبه الشديد: هو في اي با اسر ومين ال في الاسانسير. تراجاه دلال بحب بقلب اب يحترق شوقاً علي ابنته: سيبها معايا شويه يا ابني. كلمات اسجل روحي وما ملكت يداي. اومأ له جلال: تمام قهوه. صاح به جلال بحده: انت متصل ليه اقفل وانسي الرقم دا خالص وانسي مليكة هي كمان. إبتعدت عنه وجاءت لتتوجه للخارج فجذبها إليه مره اخري يضمها بإشتياق شديد. إنخفضت نبرتها متسائلة: طب ليه متجوزتش. ركضت نحوه تحتضنه بشوق متمتمه بشغف: بحبك اوي يا بابا.

كلمات اسجل روحي وما ملكت يداي

تعرف على أجر سوزان نجم الدين في برنامج رامز مجنون رسمي 2020. تنهدت ثم تحدثت: ياااااه قصه طويله اوي. حتى اضل كل عمري يمك. تحدث جلال بحده قليلا: هاخدها تعيش معايا يومين في ايه بنتي وهاخدها معايا. قام من مكانه ثم شد تلك الجالسه مرتبكه من ما يدور بين والدها وزوجها ثم هتف بآمر: يلا يا مليكه ودعي اسر يلا عشان تيجي معايا. كلمات اسجل روحي للحبيب. قاطعها صوت طرق علي الباب. فتسائل جلال: هو انتِ عرفتي اسر منين يا مليكه واتعرفتو ازاي. أحس بالارتباك من ما يحدث لها أكل ما يحدث لها بسببه حقا ام ما الذي بها حملها واقفا وتوجه بها سيرا إلي سيارته وهي مستمره بتأوهتها المتألمه ودموعها التي أغرقت وجهها فمن يري حالتها يرتعب خوفا حقا فحالتها تجعل الحجر يلين. دلف إليهم اسر بالمشروبات فرآي ذلك الجو المشحون فتمتم ممازحا حتي يخرج تؤام روحه من غيامة حزنها: علي فكره انت زودتها اوي وشكلها هتنساني وتسيبني وانا الصراحه ابتديت اغير. نظرت اليه شزراً متحدثه بحده لتزيقه من نفس الكأس الذي اسقاها منه: انا مش جايه معاك فهروح معاك ليه. تعرف على نتيجة أخر 5 مباريات بين الأرجنتين وفرنسا.

تمتم من بين ضحكاته: والله. تصلب جسده واندفع قلبه يدق مثل الطبول رعباً عليها وقف متأهباً للدخول إلي المصعد فور انتهاءهم حتي يضمها إليه ولاول مره. دا ميدكيش الحق انك تسيبيني وتمشي. هدر بضيق من ذلك الامر الذي لا يرفضه وبشده فهتف ببعض الضيق الممزوجه بالغضب: انتو بتهزرو صح مليكه انا عارف انك متضايقه مني عشان اتعصبت عليكي. يتبع الفصل التالي اضغط على ( رواية كن لي أبا) اسم الرواية.

compagnialagiostra.com, 2024