دكتور مروان اسعد / كلمات اغاني انغام اساميك الكتيرة

Wednesday, 26-Jun-24 08:19:58 UTC

تنفس بهدوء محاولا تمالك نفسه من دلا لها عليه وتحدث راجيا إياها: -طيب ما تلفي لفه كده اتفرج. حاولت أن لا تظهر لها شيئا فسألت ببلاهة: -عارفه ايه يا چوچو؟. أومأ له فريدو مؤيدا وغمز له مباركا وظل هو يرحب بالجميع حتى صدحت الموسيقى التي تعلن عن نزول العروس فوقف أسفل الدرج ينظر لها مبتسما حتى وققت قبالته فأبعد خمار وجـ ـهها وقـ ـبلها من جبينها وخلل اصابعه بخاصتها وهو يتغزل بها: -طالعه بتعقدي حبيبتي. نظرت إلى الرضيع بتأثر وقالت: ماشاء الله ربنا يبارك لك فيه. نظرت لها بشرود وهي تجيبها وكأنها تقص عليها قصة اﻷميرة التي انقذها البطل الخارق من براثن التنين: -مازن ده حاجه مختلفه عن أي راجل ممكن تكوني قابلتيه، غير فارس وساجد وياسين. دكتور مروان اسعد خليل. نفت فورا وهي تدافع عن نفسها: -لا والله دي الدكتوره. اطرقت رأسها لأسفل؛ فخرج دون توديعها كما إعتادت منه بقـ ـبلة حتى ولو على الجبين، ولكنه ذهب دون أن يلتفت وراءه.

  1. دكتور مروان اسعد نفسي
  2. دكتور مروان اسعد خليل
  3. دكتور مروان اسعد الزهراني
  4. دكتور مروان اسعد وحدة
  5. دكتور مروان اسعد البطحري
  6. دكتور مروان اسعد سعيد
  7. دكتور مروان اسعد الله
  8. كلمات اغاني انغام اساميك الكتيرة
  9. كلمات اغاني انغام بتوصفني
  10. كلمات اغاني انغام وين تروح

دكتور مروان اسعد نفسي

أثا رته حركتها بشدة فابتلع وهو يصر على اسنانه متوسلا اياها: -بالراحه عليا يا چوچو عشان خاطري، انا كده هاخد اول طياره وأرجع على مصر. عبس وجه سلمى بشدة وزفرت بضيق، أقتربت منها ووضعت يدها على كتفها: معلش يا سلمى علشان خاطر البيبي وبس. وجد يـ ـد غليظة تكهل كتفه وتجلسه عنوة على المقعد وما كانت إلا لغسان الذي تكلم بصوت هادئ مستفز: -راح تكون وكيلها وتوقع على عقد الزواچ متل ما وقعت على عقد بيع الأسهم تبعك بالشركة أما بخاطرك أو... صمت ليضفي نوع من الرهبة فأقترتب والدته تهمس له: -هي حره يا يزن، عديها خلينا نطلع من هنا بقى. عاد ناظرا للجمع واكمل: -اليوم لا يوجد بيننا أغراب، فقط ابناء مروان الفهد رجلنا القديم الذي فقدناه عندما ظن انه يستطيع ان يخالف اوامر المنظمة. قالت سلمى بقلق: مالك يا مروان؟ حصل حاجة؟. قالت سلمى بصوت محايد: براحته. دكتور مروان اسعد سعيد. ارتشف من كأسه ليجلي حلقه وعاد يكمل: -جميعكم يعمل تحت اشراف مسؤل عنه وحتى تلك اللحظة لم نتعرف على الرجل اﻷول وجها لوجه، قد يتخذني البعض كالرجل الثاني وذراعه اليمنى، والبعض منكم قد شعر بالسعادة عندما أخفقت بقضية مروان الفهد ونزلت رتبتي بينكم ولكنني ها انا الان بينكم اقف سعيدا بانتصاري الساحق والذي حققته اخيرا بعد أن استطعت اﻻستيلاء ليس فقط على 25% من أسهم المجموعة العالمية التي كانت تسهل لنا سابقا عمليات التهريب حتى استولي عليها عدوي فارس الفهد، بل انجزت اكبر انتصاراتي بأن تزو جت بعاليا. ركز بصفاء وجـ ـهها وجمال عينها وقال شاردا بملامحها: -رچال اعمال ياللي عم يشتغلوا معي، وفي كمان رچال دولة من أكثر من چنسية. ثم همس: بس أكيد هطلع الرحلة اللي بعدها. أزداد توتر مروان ورد قائلا: لا، قال إنه مش عايز يبقى في مكان مش مرغوب فيه وأنه هيبقى حاجة مش حلوة نروح كلنا وأنتم منفصلين.

دكتور مروان اسعد خليل

وياليت القى الرد اللي يريحني,,,,,,,,,, انا متزوجة من 8 سنوات وكنت قبل الزواج اعاني من البهاق بس كان بقعة صغيرة مره في الكوع المهم ان زوجي مايدري لانها مو مأثره على شكلي... وكنت اخفيها بالكريم.... المهم بعد الزواج ماإرتحت نفسيا وزوجي قاسي في تعامله معي وكرهني حياتي. عقبت عليها: -الحمد لله، انا لسه قافله معاه وطمني، بس قلبي بيوجعني اوي عليه. لم يستطع إخفاء غضبه الواضح بعينه المحتقنه، ولكنه ابتلع الإهانة من رب عمله ورد وهو صارا على اسنانه: -فهمني ايه المطلوب مني يا باشا؟. نظر لها مروان بغضب وقد أطلت المرارة من عيونه وصاح بحنق وقهر: والد رغد كملني النهاردة ورفضني! نظر لها أمير بملل: ماهو أتأخر أهو نأكل إحنا ولما يجي يأكل أهو وبصراحة أنا جعان أوي. هتفت بحدة: -لا مش مسمحاك، سهله هي تقلقني كده وانا حامل! ضحكت ضحكة لعو ب قائلة: -وهو المطلوب. كانت والدتها على وشك البكاء ولكن قالت بقلة حيلة: حاضر يا بنتي اللي يريحك. أدار رأسه للجهة الأخرى فتنهدت بقلة حيلة: اصحى يا بني بقا. شعر مروان بن أبي حفصة - مروان بن أبي حفصة. نظرت له بحب وحنان وهى تحتضنه بين يديها ثم قبلت جبينه ويده الصغيرة وهى تزداد في ضمه، نظر لها مروان بغيرة من شقيقه الذي استحوذ على إهتمام والدته. ردت سلمى وهى تنظر إلى الرضيع: يارب شكرا.

دكتور مروان اسعد الزهراني

أسرعت تمسك هاتفها واتصلت بها فاجابتها فورا: -نرمو يا حبيبتي. مركز الملك فيصل للبحوث والدراسات الإسلامية. ضحك أمير: يعني مش عارفة يا لولو؟. ارتبك فهو لا يزال بالمشفى وإن فعلها قد تفهم ما به ويزداد القلق فرفض متحججا: -مش هينفع، انا مش لوحدي.

دكتور مروان اسعد وحدة

التقط الهاتف قبيل أن يسقط منه وأغلق الكاميرا فصاحت به: -بتقفل الكاميرا ليه؟ أنا خلاص عرفت انك في المستشفى. لم تهتم وقالت بجمود: -اللي يعادي غسان الصباغ يستاهل عقابه، أنا حاولت كتير اوي مع العيلة دي لكن خلاص من اللحظة دي مبقاش ليا أي دخل بعيلة الفهد. ذهلت من حديثه وابتلعت ريقها بوجل ولكنه لم يتركها لشياطين عقلها فربت عليها مؤيدا: -مفيش واحده بشجاعتك يا نرمين، مفيش واحدة تقدر تواجه راجل اتحرش بيها فما بالك انها تواجهه قدام جو زها واهله، انا فخور بيكي اوي انك مخفتيش واتكلمتي ووقفتيه عند حده وأكيد مالك بكره يعرف... قاطعته معترضة: -لا يا جدو، متجبليش سيرته... مرضي ....وزوجي هو السبب. انا خلاص قطعت الصفحة دي من حياتي نهائي وفي اﻷساس اختياري كان غلط بس ربنا عالم انا كنت قد ايه متردده والكل كان بيضغط عليا في الجوازه دي. إرتبك من توسلها له بهذا الشكل الذي قد يضعفه بل وقد يجعله يرمي بكل توعده وحزمه عرض الحائط ويعا نقها حتى يشبع من عبقها ورا ئحتها المسكرة لحوا سه، ظل ينظر لها محاولا رسم الجمود وهتف بجدية: -أنا مش مخاصمك يا ياسمين، بس كل واحد لازم يعرف حده فين ويقف عنده عشان انا تعبت خلاص.

دكتور مروان اسعد البطحري

رد ساخرا: -من الفضحية. الكاتبة أسماء المصري. حملت طفلها بين يديها أخيرا بعد ولادة صعبة بسبب ما تعرضت له أثناء الحمل. سلمى بتوبيخ: مش كدة استنى أخوك ونأكل سوا. وجدت عبراتها تشق طريقها عبر وجنتيها فمسحتها فورا بمحرمة ورقية حتى لا تفسد زينتها وتعطرت ووقفت تنظر لنفسها بثقة وتفاخر وهي تؤكد لنفسها: -أنتي اخترتي الصح، الكفه اللي مالت لصاحلك يا عاليا واوعي تندمي او ترجعي عن قرارك ابدا.

دكتور مروان اسعد سعيد

ظلت ياسمين تستمع لعشقها له وهي مبتسمة الوجه وداخلها يقول انها فعلا المناسبة له، لم تكن ابنة عمها لتتأقلم معه؛ فهي منظمة ومصممة على قراراتها ومازن يحتاج إلى شخص مرن يتحول حسب حالته المزاجية، ومن افضل منها تلك الصغيرة التي جعلته يقع لها دون سابق انذار؟. قضم اسفل شفـ ـته ونظر حوله ليتاكد أن لا احد يتابعهما، وانحنى يقبلها بنهم وهو يتأ وه بشكل مثـ ـير وابتعد يتغزل بها: -شو هالچمال عاليا، انا بحبك كتير. دا عبت وجـ ـهه براحتيها وهى تكوب وجهه بهما قائلة بمشاكـ سة: -دخيل قلبو حبيبي. أبتسمت سلمى بسخرية فنادر حتى بعد أن أمضى عامين في السجن وخرج لم تتغير شخصيته بتاتا وقد تخلل عن العنف الجسدي ليلجأ إلى الخدع النفسية، أنه يحاول أن يوهم مروان أنه يفعل ذلك لمصلحته ولكن الحقيقة أنه مازال أناني ولا يهمه إلا نفسه حتى أنه يتحجج لعدم الذهاب مع مروان في أهم يوم في حياته. خلع العذار في وصف العذار (من تراثنا الأدبي) - شمس الدين محمد بن حسن/النواجي. قبلت جبينه وضمته لها بحب أما رنا سألتها وهى تنظر للطفل الجديد بحماس: هتسميه إيه يا سلمى؟. ضحكت سلمى رغما عنها من مزاح أبنها ولكن صمتوا فجأة حين دلف مروان للمنزل وقد أغلق الباب بشدة أفزعتهم. رد المدير بتوتر: -لسه يا باشا الإجراءات مخلصتش و... صرخ به فارس بغضب عارم: -يعني ايه الكلام ده؟ احنا بنهرج هنا؟. حدقت إليه سلمى بحيرة: مين؟. أجابها بحكمة السنين التي وضعت الشيب برأسه: -مجتمعنا دايما بيجيب الحق ع الست، ولو الحق كان واضح وضوح الشمس فبرده آخره هيحصل له ايه؟ يتشطب من النقابة ويروح يشتغل دكتور بير سلم، وهيلاقي اللي تروح له عشان أعمال مشبوهه وفي اﻵخر الست اللي اشتكت عليه هي اللي سيرتها هتفضل على لسنة العالم.

دكتور مروان اسعد الله

لاني كنت اكتم واستر علية بس للاسف الهم بان في ان البهاق انتشر بشكل ملحوظ لدرجة مااقدر البس كت ولاقصير وكنت احاول استر نفسي قدام زوجي واغطية يس والله تعبت المشكلة مااقدر اقوله واخاف في اي لحظة يكشفني لان زوجي يتقرف من هالمرض. دكتور مروان اسعد نفسي. سألته بعد أن ابتعد عنها خطوة واحدة: -انت عازم مين بقى؟. لعنت غباءها فما كانت تظنه سيحدث؟ وإلى متى تستطيع إخفاء اﻷمر؟ وأنه علاجا أو آجلا سيعرف وبالتأكيد لديها ولو فكرة بسيطة عن ردة فعله حينها، عادت لتجلس بتعب وهي تخبرها: -خايفة أوي من عقابه يا چنى. محتوى طبي متنوع وهام.

بنفس اللحظة كانت عاليا تستمع لذلك الحديث من خلف الباب فابسمت لمجرد سماعها اعترافه لابنته بحبه لها، وبمجرد أن خرج اصطدم بها فضحكت وهي تدعم جسـ ـده قائلة: -حاسب. ثبتت الهاتف أمامها ووقفت امامه تستعرض جـ ـسدها الغض والصغير وهي ترتدي ملا بس تحتـ ـية مثـ ـيرة باللون اﻷسود وأخبرته بمشاكـ ـسه: -أصلي اشتريت الطقم ده وانت مسافر وقولت أسألك رأيك فيه، انا بحب البس على ذوقك. نظر لها بخبث وقال: صحيح دكتور ناصف قابلني وأنا طالع من الكلية. قالت له بحب: يا حبيبي ده أخوك الصغير، هو لسة مولود وصغير وضعيف محتاج ليا أنا وأنت علشان نهتم بيه.

You have reached your viewing limit for this book (. نظرت له متعجبه وهي تقول بذهول: -هم الضحايا، ازاي هم اللي يخافوا بس؟! 124شارع الهرم محطة العريش. كل ده بسببك يا ماما! الزرقاء الوسط التجاري شارع الملك عبدالله مجمع صيدلية الحكمة الطابق الاول. أسرع ساجد بالرد: يا شيخه بعد الشر، الحمد لله مازن زي الفل اهو. اطلب استشارة طبيب الآن. والله ياناس انة زاد بسبتة هو امرضني بالخيانات وقلة الصرف والمعاير..... اعطوني حل والله ان دموعي على خدي تعبت. صر على أسنانه وهو يشعر بحريق بداخله ورد بصوت اجش: -انتي بتظني انه اذا انا قوصتها لأمك راح خاف خبرك؟ ليش؟ عم خاف منك مثلا؟.

رفعت الهاتف أمام وجـ ـهها صارخة به: -مااازن، متهزرش. سألته وهي تبكي فزعا: -انت تعبت تاني مش كده؟ المرض ده رجع تاني؟. سألته بغضب: -خايفين من ايه؟. تركها ونزل ليرحب بضيوفه فدلفت غرفتها لتكمل زينتها وأرتدت فستانها اﻵبيض المرصع بأحجار كريمة ووقفت أمام المرأة تنظر لنفسها؛ فظهرت صورة فارس أمامها بإنعاكسها بالمرآة فتحدثت معه قائلة: -انت اللي اخترت يا فارس، أنا كان عندي استعداد اعمل اي حاجه عشانك بس انت بعتني بالرخيص اوي وفضلت حتة البنت اللي اتجوزتها دي عليا. جلسوا ينتظرون حين فرغ صبر أمير وبدأ يأكل. نظرت أمامها واطنبت بحديثها كما اطنبت بنظرتها الشاردة: -انسان متصالح مع كل حاجه وأي حاجه، متصالح مع نفسه ومع مرضه ومع حقيقة انه مش اول راجل في حياتي، متصالح انه بالرغم من كل تعبه في الشركه وتقربيا هو اللي بيعمل كل حاجه كبيرة وصغيرة بأيده ومع ذلك هو الرجل التاني زي ما بيقولوا، متصالح مع كل حاجه لدرجة أنك تعشقيه بس بقربك منه. نظر لزينتها الرقيقة فغمز لها متسائلا: -ليش لهلأ ما لبستي حبيبتي؟. ٍسألته بضيق: -ساجد اللي معاك؟.

رد بجمود: -طيب اعدل نفسك معايا اﻷول يا زين عشان انت موعوج من لحظة ما سافرنا من هنا للبنان. تنهدت وقالت بهدوء: لا مش هوافق يا أمير أنا الصراحة بخاف عليك حتى لو بقيت رجل كبير ولمدة أسبوع كمان كتير أوي. قالت بصوت منخفض يخالطه الحرج: حمدا لله على السلامة يا بنتي. رمقتها بنظرات حزينة وهي تقول: -يعني مش عارفه! نظراتها الكارهة له احرقته حقا فتنفس بحدة ووقف يهندم ملابسه وأمرها بصوته الغاضب: -نص ساعه وبتكوني چاهزه للزفاف لأنه اليوم راح اعلن عن كتير مفاچئات وانتي بتكوني واحده منن. Get this book in print. لم تشعر كيف وصلت لتلك المرحلة من السعادة التي افتقدتها طوال حياتها فسألته وهو يلف بها راقصا: -واحنا مع بعض عمرك ما عاملتني بالشكل ده، كنا عادي جدا سوا، مجرد علاقه لفتره و... قاطعها واضعا راحته على فـ ـمها وهو يؤكد لها: -ما كنت عرفان قد ايه انا عشقانك عاليا، بس بعدتني علني وكل حياتي صارت سودا وكل شي سويته حتى ترچعي لالي يا عمري. ارتبك من جديد فابتلع ريقه وهو يحاول اختلاق أي كذبه فقال: -أصل... أصل الفندق كان مليان خصوصا اننا جايبين معانا حرس كتير والفندق كومبليت. رد وهو يبتسم لها بحب: -اسرع من البرق يا روحي، عشان بس آخدك في حضـ ـني... وحشتيني اوي. قالت سلمى بهدوء وهى تنظر أمامها: طب وهو وافق يجي معانا ؟. انتهت الرقصه وطالب الجميع بالقاء نخب العروسين وكلمة العريس كتقليد اجنبي اعتادوا عليه فوقف رافعا كأسه بمرافقة عاليا التي اتسعت بسمتها ورفعت كأسها أيضاً وهو يقول باﻻنجليزية: -اريد أن اشرب نخب عاليا، زوجتي وحبيبتي التي تعبت كثيرا حتى احصل عليها.

أحمر وجه سلمى وقالت بإحراج: عيب كدة يا أمير وبعدين حتى لو رفضت ده رجل محترم وبعدين جواز إيه أنا كبرت وخلاص قربت أبقى تيتة. ببساطة أدخل الأعراض التي تعاني منها وسيتحدث الطبيب معك خـــلال دقائقابدأ الآن. اغلقت معها وتوجهت للخارج قاصدة غرفة چنى ومازن اللذان يمكثان فيها بشكل مؤقت، وطرقت الباب فتأخرت اﻷخيرة حتى فتحت فسألتها بقلق عندما وجدت وجهها الباكي: -مالك؟. Reviews aren't verified, but Google checks for and removes fake content when it's identified. نزل من سريره الطبي وتحامل على نفسه بخطوات مثقلة بألمه الحديث ودلف للمرحاض جالسا على مقعده وفتح كاميرا الهاتف ناظرا لها بابتسامة قائلا: -عجبك كده؟ يعني واحد في سني ومركزي يقعد يحب في الحمام! زم فارس شفـتيه بضيق وهتف موضحا: -اسحب أنت معاها بس وفهمهما انك بتكلمها من ورايا، وسيبني اشوف آخرة المصايب دي ايه؟.

أعطني حرية قرار لحظة بس للاختيار. كل ثانية أنا ناوية أعيش. واللهفة دابت من حرارة النتظار. بنرضي الناس فهمت خلاص. ما احنا سمعنا عن الحب. انا هبدأ من الآخر مش لازم اقولك كام واحد يتمنوني ما انت اكيد فاكر ولحد اللحظة دي شوفت ازاي بيعاملوني.

كلمات اغاني انغام اساميك الكتيرة

برضه لازم يوم هايرجع للامان. نبقى أصحاب أحسن بكتير. زاد عليا حنيني زاد دلالك. بحبك مش مصدقها عشان احساسها راح مني، وبهرب من ايديك دايما عشان حساك غريب عني. استنى تاني ولا ايه ولا ايه ؟؟. كلام أعذب من الأنغام. مكانش نسه يقولي حاجة. من الاخر كلام الناس لا يعنيني. تبعد عن دنيا الأحباب. كلمات اغاني انغام وين تروح. طرحت الفنانة الجميلة "أنغام"ألبومها الجديد خلال الساعات القليلة الماضية حمل اسم "حالة خاصة جدا"، وذلك عبر قناتها الرسمية على موقع "اليوتيوب"، وهو من إنتاج وتوزيع شركة "روتانا"للصوتيات والمرئيات، تعاونت فيه مع باقة من كبار الشعراء والملحنين والموزعين مثل "أمير طعيمة وأحمد المالكي ومدين وتامر عاشور وإيهاب عبد الواحد ومادى". كان الحب فضل لاحبابه. عشان أرضيك نسيت نفسي نسيت روحي. دا أنت النسايم اللي بيها العمر حالم. خليك بقى في نزواتك وشيلني من حساباتك خلص الكلام اللي ما بينا كله انتهى.

دي الحاجة الحلوة اللي بقيالك. ما أنتي يا أمي اللي زرعتيه. بيتمنى تكون لسه بتحلم بيه وتستناه بيتعشم تكون حاسة عشم إبليس ده في الجنة. عيد الجواز.. في ليلة مثل ها الليلة. ده الطريق اللي أنا ماشياه. كتبيت على الوجنات ترسلك رسالة. انا وانت حالة استثنائية ودماغنا هي هي، وحياتنا دي مش عادية اتنين مجانين.

وفي نفس المكان في النادي. جالي قاللي هابقالك أنتي. تخيل اني ما أذكر عيونك. وصوتي بتسمعه غنوه عيوني بسحرها قاتلاك، وانا لو حلوه انا حلوة عشان وياك. ولا تبعد يوم وأدوق هجرك. وانت جنبي حاسة اني طفلة، وحياتي يا حبيبي حفلة، وفي وش الحزن قافلة كل الأبواب. كلمات: تركي أل الشيخ. تبقى فرصة نداوي روحنا من جروحنا أو نشوف الصوره اوضح من بعيد. كلمات أغنية هتشتاقوا لـ أنغام.. حققت 264 ألف مشاهدة على يوتيوب - فن. ياما واعدته وياما واعدني. لا عمري هرضى ولا هسامح ولا هفكر نتصالح لا انا عمري هانسى ولا هسامح ولا هفكر نتصالح متقولش نزوة. محدش عارف إن البعد كان بإيديك، وبضحك عادي لما يقولوا جاية عليك. كنا في ها الليلة نغنيها سوى. ويكفي يا عبدالعزيز إني وانا أمّك. وْياحفيد اللي بحنايا القلب لَمّك.

كلمات اغاني انغام بتوصفني

ولما تجونا هنقفل حساب مفتوح. يبحث الجمهور عن كلمات أغنية هتشتاقوا لأنغام، عقب النجاح الذي حققته خلال الأيام القليلة الماضية، بعدما طرحتها على طريقة الفيديو الكليب عبر قناتها الرسمية على يوتيوب، وهي من كلمات الشاعر عمرو يحيى، وألحان مصطفى العسال وتوزيع عمرو الخضري. مفيش غيركوا اللي جرحنا وفرحناكوا وما فرحنا. لو كنت سارح فى خيالك.

ولو حلفت ما تنام شدت بها. ولا هايفرق بينا عذاب. والشوق في غيابكم عنا. عارف و لها ابن منه و بعدين تزوجت من موزع كويتي الجنسية و انجبت منه عبد. أهون عليا عذاب غدرك. ألحان الأغنية: محمد عيبة. متى حبيبي تكتفي متى تتعب من اللعب متى حبيبي تكتفي متى تتعب من اللعب أتشاؤني اذيقك قليل القليل من شغبي.

ألبومات الفنانة أنغام. وخلي ليا في الفرح مطرح. يمكنك الاستماع إلى أغنية عارفة قيمتي من خلال الفيديو كليب الرسمي التالي:-. يا سلطان زمانك وحاكم بأمرك.

كلمات اغاني انغام وين تروح

ايه رايك لو نبقي أصحاب. بحبك سنين في السر وما حدش عرف. لا هاتتعاتب ولا نتحاسب. يا نبعد واللي بينا يعيش جميل في عينيك و في عينيا. باينتا حلوة كتير هالغنية من كلماتها بدي حملها و اسمعا انشالله يسلمو هالايدين حبيبتي عالكلمات اللطيفة متلك. كلمات اغاني انغام اساميك الكتيرة. واجهنا وقولنا هنكمل وكل حبيب بيستعمل في وقت الرد أخلاقه. والله لسا ما فضيت يا فتونتي بس كون رايقة و م عندي ولا شغلة بدي حملن انشالله. لأني شفتك يا بعاد عمري معاه. 11 اغاني - اصدار 2003. بكره ده ايه يا عينيه. بلاش بالشكل ده نمشي طريق العمر لنهايته، ويفضل كل واحد فينا حاسس إن شئ فايته.

حلمت تشوفني بالطرحة ولون قلبي على الفستان بجد هموت من الفرحة طب احكي كمان. ولو بكت أمي قولولها. عندي حنين لو سيبتوا لبكرة. اعصى الحنين واداري الشوق. ودورت كتير على حاجة جوا. هتقوله يا رب أصلها تستاهل نهايتها علشان حبيتني و وثقت فيا و هاعمل ايه. كان الوعد يرجع بين لقمر وهلاله.

هما اللي بيدوا بيتساووا. وهو الحب عايزلوا دليل. أنا عشت اللي عدى ده ليك. أنا هنا يا حبي الوحيد. ما هأطول أقضي عمري معاه. سال عليا سأل عليا بايه. لهمس العيون وضحك البنات.

صعبان والمه عليا قلبي. بلدتك: حلــــــــــ الشهباء ــــــــــــــب. واللي عايش ع الامل وبا الحبيب. اللي فات وآلام الذكريات. كلمات أغنية عارفه قيمتي - أنغامبنخطف وقت من الدنيا ونتسابق مع الأيام. تقول حاجه و اقول حاضر. ألحان الأغنية: خالد عز. هو حبيبي وروحي وقلبي.

ولا الحبيب لا لا....................... غريب. بنخطف وقت من الدنيا ونتسابق مع الايام. جناب معاليك أنا روحي فيك. من قبل حتى ما ابتدي. فرحت او عشت عمري بهم.

compagnialagiostra.com, 2024